[talk-cz] SotM CZ 2019 v rámci konference OpenAlt v Brně

Jiri Vlasak jiri.hubacek na gmail.com
Pondělí Září 9 10:26:33 UTC 2019

Ahoj,

rád bych oživil téma SotM CZ & SK na OpenAlt. Trochu jsem doufal, že se mi
podaří navázat Missing Maps Meeting na SotM, ale asi úplně míjím komunikaci,
kde se tohle řeší.

Vypadá to, že s organizátory OpenAlt komunikuje Tom Ka - můžu mít dotaz přímo
na tebe? Je možné Missing Maps Meeting udělat v rámci SotM? Třeba v neděli, jak
jsem psal? Může být v rámci SotM v sobotu mapathon?

Díky,
jiri