[talk-cz] Chyby RUIAN, jak na opravy a reklamace

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Čtvrtek Září 19 08:21:15 UTC 2019

Ahoj,
brodím se jednou vesnicí (Dolní Újezd, Svitavy) kde zřejmě proběhlo
nějaké to tracerováníčko od německých přátel a tak. Není to až tak
hrozné, ale leccos nesouhlasí s realitou. Tak mám pár dotazů...

1) Jak vlastně určím co je skutečný stav? Mám v JOSM stažené data, mám
zapnutou vrstvu z poloha.net. Vidím něco co není budova, vedle zase pro
změnu chybí kus budovy, a třetí je křivá. Stav dat OSM odpovídá té
vrstvě z poloha.net. Ale když si vezmu to RUIAN ID co máme v OSM a jdu
hlásit chybu přes formulář, otevře se mi úplně jiný stavební objekt.
Takže je to asi blbě celé na entou. Co s tím?

2) Nejsem schopný dohledat žádné vodítko komu a jak hlásit chyby,
ačkoliv tady diskuse v minulosti proběhla. Oficiální formuláře vidím.
Pak je ta věc na poloha.net, kde vůbec netuším co to je a co to dělá
(návod?) a jak se přidat do toho zřejmě seznamu lidí co můžou hlásit
chyby. No a ještě je nějaký seznam na wiki, který je tři roky nehnutý.

Kacířská myšlenka - když mají v digitálu tak každý dvanáctý dům, a z
toho skoro všechny blbě, tak se nebudu obtěžovat úřední fikcí. To by
bylo totiž třeba nahlásit celou vesnici :D Kde je to tragické, smažu
ruianové tagy, ať to jde do... pozadí... a upravím správně podle KM a
satelitu. Názory? A bonus, jak zamezit náletu klikacích kobylek když se
za chvíli objeví v nějakém feedu že se tam dá něco naklikat?

(Jo, miluju to celé k sežrání... ale to je asi dostatečně známo.)

VS