[talk-cz] Chyby RUIAN, jak na opravy a reklamace

Jan Macura macurajan na gmail.com
Čtvrtek Září 19 14:50:32 UTC 2019

Ahoj,

myslím, že odpověď ad 2 je stáhnout si do JOSM doplněk PointInfo. Návod na
wiki je "lehce" zastaralý, ale obecně platný:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:R%C3%9AIAN#PointInfo_-_dopln.C4.9Bk_JOSM

Jinak můžeš pls dát odkaz na "nějaký seznam na wiki, který je tři roky
nehnutý"? Hnul bych s ním. Díky.

H.