[talk-cz] Nový kruhový objezd namalovat

Jan Martinec jan na martinec.name
Sobota Září 21 08:24:01 UTC 2019

Ahoj, to vnímám jako nepraktické.

Kromě toho (nejsem si jist přesnou slovenskou úpravou, ale v ČR) by sice na
kruháku platila přednost zprava, leč MD vydalo doplňující vyhlášku, že
vjezdy mají být opatřeny Dej přednost nebo stopkou - čímž se dostáváme k
fakticky stejné situaci, kdy na každém konkrétním objezdu mají přednost
vozidla po něm jedoucí, jakkoli je to dáno "místní úpravou."

Tuhle distinkci bych do mapy, resp.tagování, nezaváděl - zmapovat značky
pochopitelně lze, pro to jsem všema deseti.

Zdar,
Honza Piškvor Martinec