[talk-cz] Nový kruhový objezd namalovat

jzvc jzvc na tpfree.net
Sobota Září 21 09:56:33 UTC 2019

Cus,

kruhac bez prednosti tech co jedou po nem nemuze fungovat. Proto je to
vsude upraveno tak, aby na nem prednost byla. Jinak bys velice rychle
dosel k situaci, ze ti stojici na kruhaci musi davat prednost tem, kteri
na nej najizdeji, a tudiz se kruhac ucpe, a neexistuje zadnej zpusob,
jak to legalne resit.

Kdysi pak byla prednost na kruhaci primo v predpisech, ale zrusilo se
to, jako zbytecna vyjimka, ktera lidi mate (kruhace tu prakticky
neexistovaly).