[talk-cz] Chyby RUIAN, jak na opravy a reklamace

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Úterý Září 24 14:22:44 UTC 2019

Ahoj,
myslím že mi nezbývá nic :) Díky!

Pokud mohu nějak pomoct s tím stavem wiki, dej(te?) vědět, ale asi o tom
nevím dost na to abych to přepisoval, spíš bych to celé vyházel a napsal
znova to co je pro mě jako bfu zajímavé... což nevím jestli je přijatelné.

V.