[talk-cz] Jak značit bankomaty s bezkontaktním výběrem

Jakub Konečný konecny92 na gmail.com
Čtvrtek Září 26 11:26:45 UTC 2019

Ahoj,
poslední dobou se mi párkrát stalo, že jsem si potřeboval vybrat peníze z
bankomatu, ale měl jsem u sebe jenom mobil (případně hodinky). Dneska už
hodně bankomatů, minimálně ve větších městech, nabízí bezkontaktní výběr,
ale nepodařilo se mi dohledat, jak takový bankomat správně označit.

Nejpříhodnější, co jsem našel, mi přijde "authentication:nfc", ale podle
taginfo se to stejně nepoužívá. Navíc to není úplně přesné, k autentizaci
je potřeba ještě PIN.

Zajímavý je i tag "payment:contactless", ale významově je to taky mimo.

Nemá někdo nějaký tip?

Díky,
Kuba