[talk-cz] Novinky Fody

majkaz majkaz na centrum.cz
Středa Duben 8 13:10:43 UTC 2020

Taky mi to funguje v pořádku. Win 10, chrome, přístup přes proxy. Fody běží jak má.

Majka
> Od: "Jan Macura" <macurajan na gmail.com>
> Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>
> Datum: 08.04.2020 15:03
> Předmět: Re: [talk-cz] Novinky Fody

Ahoj,funguje mi to tak, jak píše tom.k.Firefox pod Win10.H.
On Wed, 8 Apr 2020 at 14:56, Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com <tomas.kasparek na gmail.com>> wrote:Ahoj, ted jsem zkousel a chovat se mi to tak, jak ma - tj. po kliknuti
 na cislo fotky i na zobrazeny nahled to prejde na detail dane foky.
 Mohl by kdyztak prosim vyzkouset jeste nekdo jiny? Pripadne jaky
 prohlizec pouzivas, i kdyz tohle by s tim asi nijak souviset nemelo.

 Diky tom.k