[talk-cz] Novinky Fody

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Duben 8 19:36:24 UTC 2020

st 8. 4. 2020 v 18:46 odesílatel Pavel Pilát <pavel.pilat na gmail.com> napsal:
> Firefox 74.0.1:
> - náhled se objeví
> - po kliknutí na ID fotky (např. 26561, kterou jsem nahrál před chvílí) se pouze znovu načte Fody (ale zkoušel jsem i několik dalších)
Bavime se porad o strance poslednich zmen nebo jine?

Co znamena znovu nacte - jako ze se znovu nacte uplne stejna stranka?
Ted jsem 26561 zkousel a fungovalo to v poradku.

Tj. idealne prosim:
na strance https://osm.fit.vutbr.cz/fody/?last.changes kliknu do
tabulky XXX na YYY a objevi se
https://osm.fit.vutbr.cz/fody/?disabled=1&id=26561

> PS: zkuste si kliknout na "Seznam všech fotek" - také je to pro váš prohlížeč poněkud náročnější?
ano je, pokud to nekdo potrebuje mit vse na jedne strance, tak si holt
musi chvili pockat. bezne se to ale asi na nic nepouziva.

Diky tom.k