[talk-cz] Spočítat výměru bazénů

majka majka.zem+talk na gmail.com
Sobota Duben 25 09:48:31 UTC 2020

Podle mě se to čistě přes OSM jednoduše nedá, z běžných nástrojů plochu nic
nenabízí. Možná oklikou přes gis nástroje?

Nějakým skriptem by se to dalo přes JOSM - vím že se plocha dá zobrazit,
takže to nějak půjde. V tom případě pak ideálně kombinace overpass turbo a
JOSM - tj. přes overpass turbo vytáhnout soukromé bazény v obci a pak
skriptem nechat napočítat všechny plochy ve výběru (plugin measurement).

Pro jednorázovou akci a menší obec bude ale rychlejší než se s tím drbat
použít metodu "tužka papír". Tedy přes css - areasize() - si nechat
zobrazit plochy těch bazénů, a vzít to kalkulačkou. Ukázka css s areasize
je tady https://github.com/majkaz/JOSM-styles/blob/master/areasize.mapcss ,
pro tenhle účel zbytečně složité a navíc nepoužitelné, jen tím zobrazuji
fragmenty po přetrasování lpis.

Majka