[talk-cz] jak změnit barvu turistické trasy? (zní to triviálně, ale není)

Ondřej Suchý ondrej.suchy na sudety.cz
Čtvrtek Duben 30 19:32:24 UTC 2020

Ahoj všem,

edituji mapu relativně krátce. Teď bych rád provedl složitější změnu a
ocením supervizi někoho zkušenějšího:

   - V Českosaském Švýcarsku existuje 100km dlouhý přeshraniční trek Lesní
   cesta Labskými pískovci (web
   <https://www.ceskesvycarsko.cz/cs/forststeig>). Operátorem nejspíš není
   KČT.
   - Existuje příslušná relace
   <https://www.openstreetmap.org/relation/8202967> otagovaná
   yellow:white:yellow_stripe.
   - Nově některé úseky nevedou po žluté, ale po jiných značkách (note
   <https://www.openstreetmap.org/note/1765748> + ověřeno v místě). Já bych
   to chtěl opravit.

Původní stav byl jednoduchý. Celý trek Lesní cesta (LC) byla nejspíš prostě
jedna dlouhá žlutá relace (jde o toto místo
<https://www.openstreetmap.org/#map=15/50.7969/14.0433&layers=N>):
[image: Snímek obrazovky 2020-04-30 v 20.46.35.png]

A takhle to tam teď vypadá ve skutečnosti:
[image: Snímek obrazovky 2020-04-30 v 20.46.40.png]

Zda uvažuju správně:

   - Zelenou relaci vytvořím nově. Žlutou a červenou taky. Střední část
   cesty (viz můj náčrtek) bude patřit do dvou relací: do zelené KČT a do LC.
   -
   - Mohu odebrat "yellow" z LC. (Jenže jsem v kolizi s tím, že na jiných
   místech, nejspíš v celém Sasku, žlutá zůstává.)
   - Tj. vypadá to, abych vyřešil tu Note (to byl můj původní záměr) a
   změnil jen místně žlutou na zelenou, tak bych měl celý trek projít,
   vytvořit kratší lokální relace s odpovídajícími barvami a z relace LC barvu
   odebrat. Je to tak?

Máte k tomu nějaký nápad či v tom vidíte potíž? Nebo jednodušší řešení? (Ať
je nějaké jednodušší řešení, prosím.)

Díky
  Ondra