[talk-cz] jak změnit barvu turistické trasy? (zní to triviálně, ale není)

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Duben 30 20:30:37 UTC 2020

Ne, jestli to chápu dobře, tak situace vypadá takto:

LC není česká turistická trasa, je přeshraniční. Ty nemívají samostatné
značení, ale jdou po "našich" značených turistických trasách, jen se k nim
přihodí symbol té trasy (stejně jako u evropských dálkových tras, vypadá to
pak nějak takhle: https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/5283.jpg). Takže s
touhle relací nehýbat, jestli je to značené žlutě, tak to vypadá že za
hranicemi. Klidně bych tam tu barvu nechala.

Podle té poznámky to vedlo po červené (
https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/5283.jpg) , v roce 2019 byla tato
přeznačená na zelenou. Takže pokud byla jen přebarvená, najít relaci té
červené a změnit tu na zelenou. V ideálním případě je třeba projít celou tu
zelenou a zkontrolovat ji.

Na "naší" mapě to vypadá takhle:
https://openstreetmap.cz/#map=15/50.8062/14.0428&layers=mKGB

Majka