[talk-cz] Maproullete Challenge - Czech Republic villages - Add wikipedia TAG

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Neděle Srpen 2 15:25:40 UTC 2020

Ahoj všem !
Kdysi jsem zakládal stránku
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:%C4%8Cesko/Projekty_k_mapov%C3%A1n%C3%AD

Nedávno jsem si na to vzpoměl, a zkusil vytvořit Maproulette challenge,
který by pomohl s tímto taskem a něco nového v OSM jsem se naučil.

https://maproulette.org/browse/challenges/13963

Chtěl bych zpětné info jestli by jste něco doplnili. Aktuálně task není
veřejný. Až bychom si to odsouhlasili, tak bych to pustil do světa.
Asi bych udělal i video pro jistotu jak mapovat. Ale myslím že na úroveň
expert co jsem nastavil u obtížnosti by měl každý "expert" pochopit.
Nehledě na to že "expert" používá pravděpodobně JOSM a v něm plugin
wikipedia doinstalovat není potíž.

Zároveň bych rád věděl, zda máte nějaký nápad který by se v projekt do
maproullete dal přetavit. Pokud na to jde udělat overpass turbo dotaz tak
je to realizovatelné :)