[talk-cz] SotM a OpenAlt 2020?

Jiri Vlasak jiri.hubacek na gmail.com
Středa Srpen 5 11:31:41 UTC 2020

Ahoj,

mám související otázku. Stejně jako loni bychom letos chtěli udělat Meeting
Missing Maps CZ & SK. Loni jsme to sfoukli v neděli po SotM CZ + SK na
OpenAltu, letos jsme to zatím neřešili.

No a teď ta otázka, že jo -- mohli bychom se přidat k SotM CZ + SK? Pro nás
bude určitě zajímavé se SotM CZ + SK zúčastnit, zároveň ale asi budeme
pořebovat alespoň 2 hodiny na vlastní talky a diskuzi.

Díky, díky,
jiri