[talk-cz] SotM a OpenAlt 2020?

vop na seznam.cz vop na seznam.cz
Sobota Srpen 8 18:15:51 UTC 2020

Koukam nulova reakce... Asi bych to formuloval obracene (udelal nejake
Doodle hlasovani...)

Ja mohu oba terminy.

VOP

---------- Původní zpráva ----------
Od: Tom Ka
Datum: 5. 8. 2020 v 13:55:24
Předmět: Re: [talk-cz] SotM a OpenAlt 2020?

Vzhledem k nulovym reakcim vykopavam termin letosniho samostatneho
SotM CZ(+SK?) na

Soboru 19.9.2020

Jako varianta pak asi dalsi vikend tj. 26.09.2020 pokud by bylo pro
vic lidi schudnejsi.
Upozornuju, ze zaroven probehne valna hromada OSM CR, k reseni zatim
asi nic, jen report za 2020.

Je nekdo, kdo se chce zucastnit a v danem terminu nemuze?

Diky tom.k