[talk-cz] Brod na turistické a cyklotrase trase, za vyššího stavu neprůchozí - jak označit

majkaz majkaz na centrum.cz
Pondělí Srpen 10 14:58:36 UTC 2020

Ahoj všem.

Včera jsem byla docela nemile překvapená zmizelou lávkou <https://www.itrebon.cz/aktuality/pesi-lavky-pres-luznici_1501.html> přes Lužnici. Bohužel je tam zrovna vysoký stav vody, takže jsem zafungovala jako pionýr slepých uliček.

Momentálně jsem z mapy most odstranila, cestu a relace přesměrovala brod vyznačený vedle. Je nějaké rozumné značení toho, že to ale bude pravděpodobně průchozí jen za sucha? Případně co s tou cyklotrasou (značená z Rakouska jako okruh), která tím v tomhle místě pro běžného cykloturistu skončí docela blbě?

Na KČT jsem to nahlásila, tak uvidíme jestli s tou jejich trasou budou dělat.

Majka