[talk-cz] Neznačené okruhy (turistika/cyklo) v mapě

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Středa Srpen 12 10:18:15 UTC 2020

Nešlo by to přirovnat k silnicím III. třídy, kde v terénu taky není žádná
cedule určující číslo silnice, ale definované josu?
v ČB jsou třeba v mapách cyklotrasy označené písmenem, které v terénu taky
vyznačené nejsou.

spíš mi to sice opravdu přijde jen jako námět na výlet, ale třeba jsou i
jiné zdroje?
---
Ing. Jan Dudík
projekce dopravních staveb