[talk-cz] Zmeny v serverech na IPR Praha

r00t r00t na r00t.cz
Úterý Prosinec 1 23:13:44 UTC 2020

Zdravim,

Po tydnu co mi prestala jit ortofoto mapa Prahy jsem se konecne dokopal k zjisteni proc tomu tak je:

Na mapovem portalu je nasledujici upozorneni:

> 30. listopadu dojde k ukončení provozu mapových služeb ze serveru https://mpp.praha.eu/arcgis/rest.
> Důvodem je migrace a přechod na novou GIS infrastrukturu MHMP. Od 15. listopadu je většina služeb
> dostupná z nového prostředí. Z důvodu rozložení zátěže na více mapových serverů, nemohou být
> zachovány původní adresy služeb. V následující aplikaci lze na základě původní adresy služby
> dohledat službu v novém prostředí. http://app.iprpraha.cz/apl/app/service_viewer/
> Metadata mapových služeb budou opraveny s mírným zpožděním nejpozději do začátku roku 2021.
> [...]

Aktualizovane podminky a dalsi dokumenty jsou tu (nezda se ze by se neco zmenilo):
https://www.geoportalpraha.cz/cs/dokumenty/ke-stazeni

Po chvili hledani jsem nasel novy ArcGIS server:
https://gs-pub.praha.eu/arcgis/rest/services

Zmena URL je z puvodniho (posledni mimovegetacni snimkovani):
https://giswas1.mepnet.cz/arcgis/services/MAP/mimovegetacni_snimkovani_cache/ImageServer/WMSServer?...
na nove:
https://gs-pub.praha.eu/imgs/services/ort/mimovegetacni_letecke_snimkovani/ImageServer/WMSServer?...

Pro posledni snimkovani potom:
https://gs-pub.praha.eu/imgs/services/ort/letecke_snimkovani/ImageServer/WMSServer?...

Chtelo by to taky aktualizovat mirror/cache server na zby.cz aby zase fungoval jak ma.

r00tcz