[talk-cz] vektorové dlaždice pro Leaflet

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Úterý Prosinec 8 22:09:57 UTC 2020

Zdar,

v rámci jedné přednášky na SOTM 2020 se někdo (bohužel už si nepamatuju kdo)
zeptal, zda je možné použít vektorové dlaždice pro Leaflet.

Doplňoval jsem, že na to byl nějaký plugin. Na ten plugin jsem teď narazil,
tak posílám odkaz - https://github.com/mapbox/mapbox-gl-leaflet

Není to teda podporované mapboxem, ale třeba maptiler to nabízí jako jednu z
možností použití vektorových dlaždic a zběžně to vypadá celkem funkčně.

* * *

Jinak jste mě dnes inspirovali oprášit jeden nápad z roku 2017, takže možná
v bližší době na talk-cz něco napíšu... ;-)

--

Severák