[talk-cz] vektorové dlaždice pro Leaflet

Martin Ždila martin.zdila na freemap.sk
Úterý Prosinec 8 22:15:46 UTC 2020

On Tue, Dec 8, 2020 at 11:11 PM Mikoláš Štrajt <strajt9 na seznam.cz> wrote:

> Zdar,
> v rámci jedné přednášky na SOTM 2020 se někdo (bohužel už si nepamatuju
> kdo) zeptal, zda je možné použít vektorové dlaždice pro Leaflet.
>
> Doplňoval jsem, že na to byl nějaký plugin. Na ten plugin jsem teď
> narazil, tak posílám odkaz -
> https://github.com/mapboxnew_mappers_stats.py/mapbox-gl-leaflet
> <https://github.com/mapbox/mapbox-gl-leaflet>
>
> Není to teda podporované mapboxem, ale třeba maptiler to nabízí jako jednu
> z možností použití vektorových dlaždic a zběžně to vypadá celkem funkčně.

Vďaka, ten niekto som bol ja :-).

Ten projekt nevyzerá veľmi aktívne, ale ak nie je iná možnosť, tak je fajn
že aspoň niečo je. Osobne by som ale radšej volil asi mapbox-gl-js.

--
Ing. Martin Ždila <http://www.openstreetmap.org/user/*Martin*>
OZ Freemap Slovakia