[talk-cz] Změny v mapě pro ochranu přírody

Vladan Kudláč vladankudlac na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 10 08:46:16 UTC 2020

Zdravím,
velkou a velmi rušivou nelegální návštěvnost asi nejjednodušeji vyřeší
osazení informativních a zákazových značek přímo v terénu.

Smazání cest se dá zrealizovat, pokud se skutečně v terénu nenacházejí.

Mazání názvů objektů je ale proti principům OSM. Je to mapování pro render
a navíc mapy jsou obrazem skutečnosti. Označení „náš mapový zákres“ je
silné tvrzení. OSM jsou primárně data. Jakým způsobem se data vykreslí
(třeba ohniště), řídí autoři jednotlivých mapových stylů.

Určitě se dá všem těmto objektům nastavit access=no a pak už bude na
jednotlivých mapových stylech a aplikacích, jak tuto informaci interpretují
uživatelům.

--
Vladan Kudláč