[talk-cz] Zdroj názvů ulic

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Pondělí Prosinec 14 11:03:55 UTC 2020

Registr je fajn věc na určení, zda se ulice jmenuje Dvořákova, A. Dvořáka,
Ant. Dvořáka, Antonína Dvořáka nebo Bedřicha Smetany či Aloise Dvořáka.
Ale OTG je zase k určení toho, jestli ten kousek mezi Petrovičovou,
Dvořákovou a Lidickou je součást některé z těch tří nebo je to nějaká
čtvrtá...
https://www.openstreetmap.org/query?lat=49.78325&lon=14.17166

JAnD

po 14. 12. 2020 v 11:21 odesílatel Michal Fabík <michal.fabik na gmail.com>