[talk-cz] Jak slepy import obcas dokaze znicit mapu...

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 17 20:02:39 UTC 2020

Ahoj,
nech to, já to opravím.
Jenom pro pořádek. Není to importem. Asi jsem měl nějaký výběr ulic, kterým
jsem všem najednou zkopíroval nesprávné jméno. Jinak si to neumím vysvětlit.
Mirek D.

čt 17. 12. 2020 v 18:56 odesílatel r00t via talk-cz <