[talk-cz] Moderní komunikační kanál?

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Pondělí Prosinec 28 12:06:28 UTC 2020

Ahoj,

Ohledně spolehlivosti mailu bych byl zdrženlivý. Já mám třeba obrovský
problém s tím, že spousta mých příspěvku končí u některých ve spam filteru.
A naopak, odpovědi spousty lidí v konferenci končí v mém spam filtru - a to
i přes všechnu snahu to na seznam.cz pomocí pravidel zakázat. :-((

Michal

---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 28. 12. 2020 12:34:28
Předmět: Re: [talk-cz] Moderní komunikační kanál?
"Holub možná ještě stále někde funguje, ale není moc spolehlivý a když
jsem se narodil, tak se už moc nepoužíval.
Naproti tomu, jak už tu padlo, email má každý a pro založení a následný
provoz diskuzního fóra je stále vyžadován ;-)

Marián

Dne 28. 12. 20 v 11:53 Michal Poupa napsal(a):
> Já navrhuji poštovní holuby.
>
> Oproti tomu, poštovní holub fungoval dřív než e-mail, a funguje pořád :-)

fórum, o kterém správce hned napíše, že je mrtvé?)
webu, v nastavení komunikace atp. (nedává smysl zřizovat fórum, které bude
na webu opět někde zahrabané)

starat, a to dlouhodobě! Není horší situace, než když se nadšenecky
zprovozní diskuzní server, po pár letech to správce přestane bavit, a ono to
běží dál setrvačností. Bez rozvoje, bez údržby a záplatování bezpečnostních
děr. Zažil jsem to mnohokrát.