[talk-cz] Tracer LPIS - nová verze, změna url LPIS podkladu

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Únor 16 14:31:54 UTC 2020

Ahoj,

můžeš poslat celý ten text? Tohle jsem ještě nikdy neviděl. Dle Google to je
nějaký problém s certifikáty.

Teď jsem zkoušel u sebe a normálně funguje. Taky jsem stáhl poslední verzi
josm, smazal tracer-testing plugin a znova ho nainstaloval a vše OK.

Marián

---------- Původní e-mail ----------