[talk-cz] Tracer LPIS - nová verze, změna url LPIS podkladu

Zdeněk Pražák zprazak na seznam.cz
Pondělí Únor 17 10:21:10 UTC 2020

stáhl a nainstaloval jsem si nejnovější verzi Javy 1.8.0_241
Josm jsem doposud spouštěl pomocí konzole a při jejím spuštění mi nyní
napíše hlášku
systém Windows nemůže najít položku C:\Windows\SysWOW64\java.exe ujistěte
se zda je název napsán správně a akci zopakujte

pokud JOSM spustím ze staženého java souboru, tak naběhne správně a  tracer
LPIS funguje

Co mám aktualizovat, abych JOSM mohl spouštt jako doposud pomocí konzole
Pražák