[talk-cz] [začátečníci] fixme=continue

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Úterý Únor 18 19:06:26 UTC 2020

Úkol pro začátečníky na únor:

Pokud chcete zmapovat cestu, která ještě není zmapovaná, tak je
nejjednoduší začít tam, kde někdo před vámi vyznačil, že neví jak cesta
dál pokračuje.

Typicky - mapuji cestu a najednou přijdu na křižovatku. Cesta odbočuje
doleva i doprava. Já pokračuji rovně. Ale do mapy později zanesu
křižovatku a kousek cesty doleva a kousek cesty doprava. Cesta dál
pokračuje, ale já nevím jak. Tak na poslední uzel odbočky přidám
   fixme=continue

Takových míst existuje spustu. Nejjednodušeji je najdete přes OverPass
Turbo:

   https://overpass-turbo.eu/s/QPk

Najděte si nějakou nedokončenou cestu a zmapujte její další průběh.

Tag fixme je hodně volně používaný. Další oblíbené varianty naleznete na
wiki:
   https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:fixme

Mirek