[talk-cz] MapTiler mapy na OpenStreetMap.cz

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Úterý Únor 18 19:22:23 UTC 2020

Ahojte,

možná jste si už všimli, že na openstreetmap.cz přibyly nové mapové
podklady. Konkrétně:

* MapTiler Streets:
https://openstreetmap.cz/#map=15/50.0898/14.4305&layers=g - mapa
zaměřená na silniční infrastrukturu

* MapTiler Topo:
https://openstreetmap.cz/#map=14/49.2342/16.6997&layers=yK - mapa slouží
především pro pohyb v terénu (viz odkaz, kde je přes ně daná vrstva
turistických tras)

Obě mapy jsou z dílny MapTileru, kde Tomáš Kašpárek vytvořil účet na
komunitní email (díky za tohle a pomoc s pull requestem). Nějaké limity
co se počtu requestů týče není třeba řešit, k open-source/open-data
komunitám (a OSM komunitě zvlášť) jsme velice vstřícní (takže znáte-li
nějakou takovou komunitu, které by se hodily podkladové mapy, klidně mi
napište nebo si rovnou vytvořte účet dejte mi vědět).

A jelikož Tomáš o tomto mailu mluvil jako o "reklamě", tak teda nějakou
zkusím udělat: určitě mrkněte na https://www.maptiler.cz/ , kde teď máme
takové věci jako vektorovou mapu v S-JTSK (satelit v křovákovi bude až
tak za týden, za dva) a taky sháníme do nové brněnské kanceláře další
lidi: https://www.maptiler.com/jobs/

Tak snad vše :-)

Jirka Komárek