[talk-cz] MapTiler mapy na OpenStreetMap.cz

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Pátek Únor 21 18:28:12 UTC 2020

Ahoj,

díky za pochvalu :-)

S tím "Edit style" editorem: je to jenom přestrojený Maputnik (který
dělal Lukas Martinelli když byl uý nás na praxi), takže issues jsou zde:
https://github.com/maputnik/editor/issues Sice tam pořád občasně
přispíváme, ale nemáme jej "pod kontrolou", takže za opravy chyb neručím...

S tou licencí: co přesně bys chtěl vydat jako open-source? Zdroják ke
stylu? Nebo...? (každopádně, na toto bych se musel zeptat: já právník
fakt nejsem).

Ve free verzi máš zdarma rastry i vektory z těch výchozích stylů, co
máme (třeba to zmiňované Topo nebo Streets) + 5 vlastních stylů, ale to
jenom ve vektoru (protože rastrovaní je dost drahá záležitost).

Tady by záleželo, na co bys to měl. Obecně, open-source/open-data
komunity podporujem, třeba brazislké OSM komunitě hostujem data + dáváme
jim WMTS zdarma, protože tam mají nějaké věci na mapování (názvy ulic
pokud se nepletu).

Pro vybledlou mapu bych doporučil jako základ Topographique, která je
právě takto koncipovaná.

Jinak hezká mapa, při pohledu na ni jsem si vybavil papírovou mapu
"Leipzig" z roku ~1970. My teď pracujem na vektorové mapě, která by
napodobovala klasickou švýcarskou kartografii. Ta pravidla, podle které
švýcaři tvoří mapy, jsou na první pohled dost šílená, ale výsledek stojí
za to. Zanedlouho bych o tom měl psát, tak kdyby to někoho zajímalo,
najde to do měsíce u nás na blogu. Zatím posílám první preview.

Jirka