[talk-cz] Uživatel pajas - les uvnitř parku

Vladan Kudláč vladankudlac na gmail.com
Sobota Leden 18 18:03:19 UTC 2020

Zdravím,
narazil jsem na strakatý park na Moravském náměstí v Brně a zjistil jsem,
že uživatel pajas <https://www.openstreetmap.org/user/pajas> zmapoval les (
landuse=forest <https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:landuse%3Dforest>)
uvnitř městského parku (leisure=park
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:leisure%3Dpark>). Podle mého
názoru to není dobré, podle definice parku je to oblast s trávou a stromy
pro rekreaci, kdežto les s cílem získat dřevo. Uživateli jsem poslal v
úterý zprávu ale neodpověděl, denně chrlí velké množství změn, všechny jsou
bez komentáře a bez označení zdroje. Pokud jsou i ostatní změny v podobném
duchu, tak to hraničí s vandalismem. Uživatel provedl 10 tisíc změn a účet
má od roku 2010, což mě děsí. Nějaké nápady jak uživatele zastavit a poučit?

changesets:

S pozdravem
Vladan Kudláč