[talk-cz] JOSM tutorial pro zacatecniky v CZ?

mahdi1234 na centrum.cz mahdi1234 na centrum.cz
Úterý Leden 21 15:39:24 UTC 2020

Diky, CZ klavesovy zkratky jsem pridal do dokumentu. Samotna HOT cast bude resena lidma z HOT (ja byl osloven, jestli bych potom neudelal vseobecnou extra cast o JOSM/OSM). Veci tykajici se HOTu preposlu organizatorce.

mahdi