[talk-cz] střední školy jako amenity=college

Michal Fabík michal.fabik na gmail.com
Sobota Leden 25 09:57:41 UTC 2020

Ahoj,
úplně náhodou jsem si všiml, že je Biskupské gymnázium v Brně označeno
jako amenity=college. Přišlo mi to jako zjevná blbost, zkontroloval jsem
na wiki (anglické i české), že amenity=college mají být opravdu VOŠ a
podobné instituce terciárního vzdělávání, které nejsou univerzity a
opravil jsem to. Pak mi to ale nedalo, a podíval jsem se pomocí
Overpassu, jaká je situace v ČR celkově. amenity=college je použito ve
strašné spoustě případů po celém území (s nápadnou výjimkou
nejzápadnější části země) pro gymnázia, SPŠ, SOŠ, SOU apod. Je pro tohle
v ČR nějaký zvláštní důvod? Mám to jedno gymnázium přeznačit zase zpátky?

--
Michal Fabík