[talk-cz] Databáze komínů

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Středa Červenec 1 19:33:06 UTC 2020

Dneska jsem si přečetl o seznamu komínů v mapy.cz (což je IMO další z importů od nás, ale to je fajn):

https://www.facebook.com/Mapy.cz/photos/a.10150380869529388/10158713433714388/?type=3&comment_id=10158713723159388&reply_comment_id=10158714019799388&notif_id=1593606625316551&notif_t=comment_mention

A někdo v komentáři zmínil databázi KODA. Což je:
  http://koda.kominari.cz/
a mají fajn databázi komínů. Mnohem lepší a podrobnější než my.
Tak jsem čistě ze zvyku zkusil napsat ... a moc rádi by spolupracovali!
Jenom za dnešek jsme si vyměnili pár emailů a naposledy jsem jim poslal šablonu souhlasu.
Trošku do toho padají dovolené. Ale vypadá, to že budeme mít souhlas s použitím dat.

Kdyby někdo chtěl pracovat na těch datech a na tom jak to importovat, tak se prosím ozvěte. Zatím jsem nad tím neměl ani
čas přemýšlet, ani nevím jak ta data reálně vypadají.

Mirek