[talk-cz] Extrémně dlouhé uzavírky v OSM

majkaz majkaz na centrum.cz
Úterý Červen 9 12:21:09 UTC 2020

Při "čištění" dat od starých uzavírek jsem narazila na tohle:

vehicle:conditional <https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:vehicle:conditional?uselang=cs>no @ (2014 Oct 26-2099 Dec 31)
Je to na https://www.openstreetmap.org/way/26380573 <https://www.openstreetmap.org/way/26380573#map=16/49.2501/14.7252>

Po nakouknutí na mapy.cz tam normálně v květnu 2018 projelo jejich auto, co to fotilo pro Panoramu, podle letecké mapy to taky vypadá průjezdné, v uzavírkách to nevidím. Mám to brát automaticky za nesmysl?

Druhý, téměř stejný případ je https://www.openstreetmap.org/way/330199590 <https://www.openstreetmap.org/way/330199590>

Ještě na mě vyskakují dvě z letoška v Plzni.
http://www.openstreetmap.org/way/756645261
http://www.openstreetmap.org/way/12844778

Tady je to podle mě blbě značené, podle tohohle článku <https://plzenoviny.cz/plzen-uzavre-sumavskou-a-goethovu-pro-osobni-dopravu/> to není dočasná úprava, je tam prachsprostý zákaz pro vše mimo MHD. Může tu na to někdo místní kouknout?

Majka