[talk-cz] Přírodní parky

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Červen 17 06:27:52 UTC 2020

út 16. 6. 2020 v 18:58 odesílatel Jan Kučera <kozuch82 na gmail.com> napsal:
> díky za postřehy. Pokusím se získat maximum dat předem. Obeslal jsem chybějících 12 krajů mailem se žádostí o uvolnění dat. Ze středních Čech snad data dají, ale chtějí, abych jim vyplnil a podepsal formální žádost o data a sken poslal zpět. Ta příloha by pak asi prokazovala, že oni data uvolnili. Dotaz - když to klapne, kam s tím skenem? Nahrát na wiki a odkázat na něj tady v listu? Je nějaký zavedený postup v těchto případech (existence přílohy/souboru/dokumentu)?

Ahoj,

- inspirace pro pruvodni dopisy apod. jsou napr. zde:
https://openstreetmap.cz/git/majka/spolek
- z hlediska OSM musi ten kdo uvolnuje data bud souhlasit s jejich
uvolnenim pod ODbL nebo (coz je asi lepsi) s jejich vyuzitim pro
import dat do projektu OpenStreetMap. Tj. nestaci pozadat jako
soukroma osoba s tim, ze ti je daji ale nebude uvedena licence nebo
bude licence nekompatibilni apod. Tohle by se tedy melo objevit uz v
zadosti napriklad neco jako:

Zadam o uvolneni dat XXX pro potreby zkvalitneni informaci o XXX v
datech projektu OpenStreetMap.

Jinak vlozeni souhlasu je mozne na git - muzu ti udelat uzet na
osmap.cz/git nebo jinde a pak se na to na importni wiki odkazat.

Bye tom.k