[talk-cz] [osm_sk] WeeklyOSM CZ 516

Jakub Jelen jakuje na gmail.com
Středa Červen 24 06:51:37 UTC 2020

On Tue, Jun 23, 2020 at 10:00 PM Jan Macura <macurajan na gmail.com> wrote:

> Ahoj,
>
> díky za připomínku. Tohle jsem překládal já, takže se klidně mohlo stát, že jsem střelil úplně mimo. Článek samotný je sice schovaný za paywall, ale z abstraktu bych naopak řekl, že s Twitterem souvisí.
> Shlukování aktivity uživatelů Twitteru nebo Facebooku používá aktivně třeba i tým HOTu pro mapování Missing Maps – takové ty améby, co ohraničují mapované území, pokud si je někdo vybaví z Tasking Manageru, mají někdy původ právě ve shlukové analýze těchto dat.

Ahoj,
prave v nekterych nadpisech je to s malym T, coz me na tom trochu mate
(OpenStreetMap je s velkym).

Cely text je k dispozici zde:
https://www.researchgate.net/publication/341371133_Exploration_of_OpenStreetMap_Missing_Built-up_Areas_using_Twitter_Hierarchical_Clustering_and_Deep_Learning_in_Mozambique

A po proleteni to opravdu vypada, ze se jedna o pouziti dat z Twitteru.

Diky za vyvedeni z omylu :)

Jakub