[talk-cz] Bugy na osmapp :-))

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Březen 11 14:48:29 UTC 2020

Dne 11.3.2020 v 14:09 Pavel Zbytovský napsal(a):
> čau,
>
> moc díky za kritiku - je to opravdu jen zárodek. Taková ukázka, kam to
> může vést. To co píšeš není těžké naprogramovat, jen zatím nebyla
> vhodná chvíle.
>
> 3D - ano je to jen 2.5D, moje chyba.
>
> Mohl bys mi prosím poslat, které POI se nenačetly? Vím, že klepání na
> ulice/domy apod. se nanačte (nemají zatím OSM id) – někdy tam ovšem
> visí to točíčko. Ale klepání na POI mi všude po světě zatím fungovalo.
> Jo, vlastně občas vypadne osmapi či overpass, ze kterého se ta data
> stahují.

Cus,

klipal sem random kolem prazkyho hradu + neco na staromaku. Trebas poi s
ikonou foto a nazvem "Staromestka radnice", to jen kolota a nic se
nenacte. Kus vedle je ikona veze "palac kinskych" a to se nacte, ale to
je taky jediny v okoli staromaku ktery se mi nacetlo. Pricemz teda fotka
je nejaka pasaz.

Trebas je to browserem (palemoon), ale zkusil sem jeste edge, ten
nenacte mapu vubec.

Firefox ma uspesnost teda vyrazne vyssi, ale taky nenacte vse. Tady se
to zas chova tak, ze neco nacita pod 1s, a o poi vedle je to 10,15, 30s ...

To vypada, ze tam pouzivas nejakej ne uplne hezkej js.