[talk-cz] chybí data? nebo ne?

Pavel Zbytovský pavel na zby.cz
Čtvrtek Březen 12 08:55:10 UTC 2020

No pokud, říkáš, že tomu chybí data, tak vlastně chybí v OSM, protože ono
jí to jen mirroruje :-))

Ale možná myslíš, že se nezobrazujou v té vektorové mapě. To je
pochopitelně otázka providera dlaždic (maptiler), a zobrazovaného stylu.
Vzhledem k tomu, že xkomczak v maptileru pracuje, tak třeba půjde postupně
dojít k nějaké dohodě. A kdyby ne, tak maptiler má své zdrojáky ve svém
projektu openmaptiles, tak tohle si to můžeme přizpůsobit sami a pak už
"jen" sehnat serverovnu, která by to počítala :)))

Druhá věc je otázka mapboxgl stylu - ten umíš také editovat a docela se mi
zamlouvá myšlenka, že že z jedněch vektorových dlaždic pak jen v rámci
browseru přepínáš mezi aktuální 3D mapou, metropolis a třeba turistickou s
barevnejma trasama.

ad data technicky) jj.. to vím. Zatím jsem udělal custom renderer [1] pouze
pro tagy: web/phone/opening_hours - viz třeba [2][3]

ad data bokem) myslím že co půjde bychom měli cpát do OSM. A možná k
persistentním informacím by šlo využít wikidata. Dokážu si představit třeba
že v OSM bude jen POIka s umístěním obchodu v OC Smíchov a jeho název,
otvírací doba, obrázky apod. se bude tahat z wikidat. Nevím, uvidíme :)

P.

[1]
https://github.com/zbycz/osmapp/blob/master/src/components/Panel/Property.js#L66-L71
[2]  https://osmapp.org/?id=n426177107#18.26/50.0875/14.4527