[talk-cz] Detaily v openstreet maps

Jiří Polášek jiri.polasek na windowslive.com
Úterý Březen 24 18:03:10 UTC 2020

Dobrý den,
Čerstvě jsem objevil „openstreet maps“, které mě svými detaily hodně zaujaly.
Objevil jsem v nich dvě spojovací cesty, o kterých jsem tušil, ale v Mapy.cz apod. jsem je nenalezl ☹

Chtěl jsem vyrazit do terénu a stáhl si tedy Maps.me – bohužel, zde jsem však nenalezl tyto spojovací cesty, které normálně na počítači ve webovém prohlížeči vidím.
Díval jsem se na nastavení, ale možnost přidání detailů jsem nenašel.

Co bych měl dělat jinak, abych i na tabletu v maps.me viděl detail ?

Díky

Jiří Polášek
724 289 549