[talk-cz] Detaily v openstreet maps

majka majka.zem+talk na gmail.com
Neděle Březen 29 15:54:02 UTC 2020

OsmAnd za normálních okolností sice má čerstvější data, ale taky ne nijak
extrémně aktuální. Pro běžné uživatele dělá "plné" aktualizace 1x měsíčně,
data jsou k dispozici cca v prvním týdnu měsíce. Dá se ale dělat live
update (placené, případně zdarma ve vývojových verzích). To pak přidává
diff.
POKUD live update běží, aktualizace jsou k dispozici víceméně hned po
přidání, časově to je od několika (desítek) minut až max. druhý den. Jenže
live update občas taky neběží, klidně i 14 dní, do doby než někdo dá
vývojářům běžet, a ti to restartují.
Vše navíc záleží na tom, zda uživatel mapové podklady aktualizuje či nikoli.

V MapsMe bývala data více ořezaná a k dispozici cca 1x za čtvrt roku. Jak
to vypadá teď si nejsem jistá, už dávno jsem to odinstalovala a nechce se
mi to hledat.

Majka