[talk-cz] was:highway=primary

Jan Martinec jan na martinec.name
Neděle Květen 10 14:35:40 UTC 2020

Ahoj, co už není v reálu, nemělo by být v mapě. Obdobná diskuse šla na
anglické wiki svého času o zrušených železničních tratích, ale bohužel.
Pokud jsou tam pozůstatky, které jsou nějak patrné (násep, pěšina v bývalé
trase), lze zmapovat tyto; pokud po tom nezůstala žádná stopa, zřejmě to v
OSM být nemá.
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:Railways#Abandoned_railways_where_all_evidence_has_been_removed

(V tomto ohledu mám poněkud svrbění ohledně snesených tratí v Praze -
ponechat těžko, smazat se mi to taky nechce, někdo si s tím dal dost práce.)