[talk-cz] was:highway=primary

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Úterý Květen 12 06:08:24 UTC 2020

Pravdou ovšem je, že často je realita jiná na papíře (ŘSD vede ještě jako
první třídu) a jiná v terénu (značky čísla silnice typu 34H jsem v terénu
nikdy neviděl a pochybuju, že by je vůbec dělali) - často jsou už při
stavbě osazeny značky s navrhovaným číslem silnice (608) - pokud vůbec
nějaké značky josu, takže v terénu skutečně je II. třída, ale papírově jde
stále o I. třídu...

JAnD