[talk-cz] Role pro relace (nejen) naucnych stezek

<0174 V0174 na v0174.net
Čtvrtek Květen 14 08:14:02 UTC 2020

 Ahoj,
já jim dávám roli board. Je to asi tak trochu zbytečné (podobně jako u role
guidepost), protože to jde odvodit z dalších dat (a nenapadá mě případ, kdy
by informační tabule mohla mít jinou roli), ale ničemu to snad nevadí a je
to přehlednější ve výpisu relace.
Dokumentaci jsem k tomu nenašel, jen 1419 použití na taginfo (a 36 pro
information_board).
https://taginfo.openstreetmap.org/relations/route#roles

<0174