[talk-cz] Přírodní parky

J Kozuch kozuch82 na gmail.com
Pátek Květen 15 15:10:30 UTC 2020

Hm, ten geoportalpraha vypadá moc dobře :) přírodní parky mají, nádhera.
Jak mám oznacit ten zdroj? Je tu už nějaká konvence? Máme nějakou help
page?

Přijímám tipy pro další kraje :). Open data z krajů asi nikde centrálně
agregovaná nejsou, že? Pokud vůbec existují tedy...

Koukám ještě do aktuálního CDDA, německé Naturparky tam jsou, ale snad je
vyhlašují centrálně... Pokud má někdo zájem, stahujte "CDDA (GeoPackage
file)" - já otevírám v QGISu:
https://www.eea.europa.eu/data-and-maps/data/nationally-designated-areas-national-cdda-14

Kozuch

pá 15. 5. 2020 v 16:43 odesílatel r00t via talk-cz <