[talk-cz] Označené křižovatky

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Pondělí Květen 18 13:46:11 UTC 2020

...vychazim z toho, ze Mirek psal, ze ten sloupek obsahuje sipky a ikony k
blizkym cilum. Kdyz by obsahoval jen informaci, ze trasa pokracuje rovne
nebo doleva, pak je to nahrada pasoveho znaceni a byl by to IMHO marker...

vop

---------- Původní e-mail ----------
Od: Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 18. 5. 2020 6:07:18
Předmět: Re: [talk-cz] Označené křižovatky
"

Za mne asi marker lepsi, cislo do ref, ale i jako guidepost to dava nejaky
smysl.

Bye tom.k

ne 17. 5. 2020 v 20:42 odesílatel Miroslav Suchý <miroslav na suchy.cz
(mailto:miroslav na suchy.cz)> napsal:

"Dne 17. 05. 20 v 18:52 Miroslav Suchý napsal(a):
> Byl jsem dneska v Průhonicích v parku a mají tam označené křižovatky.
>
> Na jejich mapičce to vypadá takto:
>
> http://www.pruhonickypark.cz/wp-content/themes/mf-park/docs/poutac_mapa_
trasy_2130x1140mm_1ku2_2014.pdf
(http://www.pruhonickypark.cz/wp-content/themes/mf-park/docs/poutac_mapa_trasy_2130x1140mm_1ku2_2014.pdf)

> V realitě to je dřevěný patník v křižovatce cest na kterém je vyryto
> číslo a je tam případně plechová ikona (to co je zelené na tom plánku)
> a šipka.
>
> Je to guidepost? To číslo dát do ref nebo do name? Nebo do obého?

Odpovím si sám - kousek dál v oboře to už někdo použil jako
information=route_marker.

Což asi sedí:

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:information
(https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:information)