[talk-cz] iD: Když mapovat, tak důkladně ;)

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Květen 19 13:51:06 UTC 2020

Dne úterý 19. května 2020 14:31:49 CEST, majkaz napsal(a):
> Dost dobře netuším, kde v těch účelech najdu "není to k ničemu" :) To je ale
> problém u všech těch definic, ta stoka má opravdu jen historický význam.

no, když je to "mlýnská stoka", tak bych si myslel, že je to k tomu "hydro-
power generation"

každopádně výčet bych považoval spíše za demonstrativní, a ze všech možností
(včetně "není to k ničemu") mi to k tomuto výčtu pasuje nejlépe

> Nic to nemění na tom, že uvádět, že v tom neteče slaná voda a není to
> ovlivněno přílivem považuji v jižních Čechách za zbytečnost. Ale třeba to
> někde v Praze nebo na Moravě funguje jinak.

s tím v žádném případě nepolemizuju ;-)

K.