[talk-cz] Přenos z Wikidat do OSM (a naopak)

majkaz majkaz na centrum.cz
Čtvrtek Květen 21 09:34:49 UTC 2020

Není třeba, csv se dá použít v JOSM přímo (tedy ne zcela přímo, addon OpenData)

Majka
> Od: "Jan Macura" <macurajan na gmail.com>
> Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>
> Datum: 21.05.2020 11:15
> Předmět: Re: [talk-cz] Přenos z Wikidat do OSM (a naopak)

On Thu, 21 May 2020 at 08:34, Jan Dudík <jan.dudik na gmail.com <jan.dudik na gmail.com>> wrote:(...)
3) dostat seznam z Wikidat do JOSM(...)u bodu 3 netuším a kvůli tomu se hlavně ptám.Tady mě napadá jedině uložit výsledek dotazu jako CSV, načíst v QGISu, uložit jako GeoJSON, načíst do JOSM.Trochu přes ruku, ale mělo by to jít.H.