[talk-cz] Přenos z Wikidat do OSM (a naopak)

petr.kadlec na gmail.com petr.kadlec na gmail.com
Čtvrtek Květen 21 13:44:06 UTC 2020

On Thu, May 21, 2020 at 3:27 PM Jan Dudík <jan.dudik na gmail.com> wrote:

> opačným směrem stejně nepůjde o import, jen zjistím, že OSM tam má objekt
> navíc, který ověřím a ručně založím

Inu, jistě. Pokud „nejde o import“ (či spíše „nejde o vytěžování“), můžu se
dívat třeba i na mapy.cz nebo Google Maps. Já jen podotýkám, že v tomto
případě to není situace „importuju public domain open data“, ale situace
„mám k dispozici data bez použitelné licence, která by mi dovolovala jejich
užití“.

-- Petr