[talk-cz] mapovani prirodnich boulderu

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Květen 21 14:05:37 UTC 2020

Pravne ano, ale pokud nekde na webu najdu scan Moravskych skal, tak
podle mne ani odkaz na to do OSM nepatri, je evidentni ze to spatne.
Kdyz nic jineho, tak je vyssi pravdepodobnost, ze ten dokument z toho
odkazu zmizne. Osobne mam s pruvodcema po skalach ruzne zkusenosti,
takze bych byl opatrnej. Pokud se clovek zepta a dostane souhlas, neni
co resit a aspon autor vi, ze se na to nekdo odkazuje.

Bye tom.k