[talk-cz] Přenos z Wikidat do OSM (a naopak)

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Čtvrtek Květen 21 14:22:00 UTC 2020

Super, tohle je na import z Wikidat do OSM hodně dobré, vidím polohu a mohu
srovnávat, slučovat a vytvářet chybějící.
Pro mě pochopitelnější než úprava csv na json...
JAnD

čt 21. 5. 2020 v 8:58 odesílatel mahdi1234 na centrum.cz <mahdi1234 na centrum.cz>